College

God morgon! Jag sitter just nu i skolan.. och äter en kit kat. Har inte så mycket för mig.. jag kollar mest på universitet applikationer. Snart är det dags för mig att åka över atlanten till USA där jag ska börja mitt nya liv, college style! woo! Det är jätte spännande, men jag har ganska mycket jag måste göra innan.. och hoppas på att jag kommer in i dom skolorna jag vill. Mitt första alternativ är i New York, den skolan älskar jag och vill verkligen dit! Sen så är det en i Los Angeles också.. och sen några andra runt New York, Kalifornien och Massachusetts.
Men då ska jag fortsätta lite med det då, så hör jag av mig lite senare med mer spännande saker som händer i mitt liv som en gangster.
Här har ni mig och min brysh, Matthew. Han ser till satt jag pluggar hårt.. så gullig :')

Kommentarer
Postat av: beundraren

älskar bloggen, vill ha mer "just nu" bilder på dig :))) KÖR HÅRT YOU ROCKING GIRL! :D

2011-10-18 @ 12:01:26
URL: http://allahataross.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad tycker du definierar en bra blogg?

Vill gärna höra dina åsikter!

2011-11-26 @ 23:10:37
Postat av: Esmeralda - ALLTID TÄVLINGAR

Vad tycker du definierar en bra blogg?

Vill gärna höra dina åsikter!

2011-11-26 @ 23:10:54
URL: http://esmeraldaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0