Shoo bryshor! lite för mycket party.

hej peepzz! ok satt inatt hade jag en liten livs förändrande upplevelse. Jag insåg att det var dag för mig att börja blogga igen för att det har hänt lite saker som borde skrivas och ni kan skratta och njuta av min coola livsstil. Satt ok, jag ska förklara situationen lite för er.. det är så att jag partar, väldigt mycket. Jag bor i Barcelona där man kan parta vilken dag som helst tills 7 på morgonen, och det är precis det jag gör.
Igår kom jag hem med lite för mycket absynth i mina veins.. och så kräktes jag lite på min pappa.. awkward! aja, vad kan jag göra? rehab kanske det blir för mig då.. mysigt. Men aja, lever man livet som jag så måste man vara beredd för sånt här.
peepzz!
Shoo peepz!
Ok satt inatt hade jag en liten livs förändrande upplevelse. Jag insåg att det var dags för mig att börja blogga igen för att det har hänt lite saker som borde skrivas och ni kan skratta och njuta av min coola livsstil. Satt ok, jag ska förklara situationen lite för er.. det är så att jag partar, väldigt mycket. Jag bor i Barcelona där man kan parta vilken dag som helst tills 7 på morgonen, och det är precis det jag gör.
Igår kom jag hem med lite för mycket absynth i mina veins.. so awkward shiznit went down! aja, vad kan jag göra? Men watevs, lever man livet som jag så måste man vara beredd för sånt här. Nu ligger jag i min säng och är jätte trött.. men inte så mycket jag kan göra åt det.
Men ok, sånt här händer till mig ganska ofta.. lots of crazy shiznit och det kommer ni att märka genom att läsa min super awesome blogg ;) bitchez be crazy.
Här är shotten "the terminator" som är typ bara absynth.. mm jag blev terminated alright..
Jag och shone i snooki, deena pose.. lever livet.
Peace bros!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0