Chinchillin

Jag har inte rört mig så mycket sen sist jag bloggade. Jag har legat i sängen som en liten hamster och kollat på Keeping Up With the Kardashians. Sedan har jag skypeat med min kompis Mette, hon är jätte söt. Ska nog sova snart, har ju skola imorron peepz ;). Inget festande inatt.. nu chillar jag med min home gurl (aka min syster) Celine.
Och jag är super excited för jag fick precis reda på att det finns en klubb här i Barcelona som heter Karma?! :O För alla er som kollar på Jersey Shore förstår vad jag menar ;). Aja, dit ska jag iallafall.. men inga terminators för mig o.O.
Här är min lil sis, the gangsta gnome.
Och jag känner mig inte så fräsh just nu.. men i den här bilden från i helgen dansar jag och shone loss på dansgolvet.. rebelzz.
Woooo! Peace B!tch3$$$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0